چه بد ...

۲۴ چقدر بده دوست پسره آدم بهش تک بزنه بگه من شارژ ندارم  

۲۵ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میره مسافرت بهمون زنگ نزنه

۲۶ چقدر بده دوست پسره آدم نتونی باهاش سیگار بکشی   

۲۷ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میره لب دریا یادمون نیوفده

۲۸ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی براش آرایش میکنی بگه آرایش بهت نمیاد شبیه چیزا شدی

۲۹ چقدر بده دوست پسره آدم فقط موقعی بهت زنگ بزنه که بدونه با دوستاتی و بخواد گیر بده

۳۰ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی بهش بگیم بیا بریم سینما بگه میخوام فوتبال ببینم

۳۱ چقدر بده دوست پسره آدم بگه من هیچ هدفی تو زندگیم ندارم

۳۲ چقدر بده دوست پسره آدم بگه دوست دختره فلانی خیلی خوبه

۳۳ چقدر بده دوست پسره آدم پیش دوستات دستتو نگیره  

۳۴ چقدر بده دوست پسره آدم بگه ما اصلا به هم نمیاییم

۳۵ چقدر بده دوست پسره آدم بگه من عاشق قیافه الناز شاکر دوستم( البته این دوست پسر خیلیم خزه)

۳۶ چقدر بده دوست پسره آدم اعتماد به نفسش بالا باشه

۳۷ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میری پشت خطش وصلت نکنه و به صحبتش ادامه بده  

۳۸ چقدر بده دوست پسره آدم حرف همرو قبول کنه جز تورو

چقدر بده دوست پسره آدم

نظرات 2 + ارسال نظر
معین چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ب.ظ http://parsinameh.blogsky.com

سلام . وب خوشگلی داری . خوشحال میشم اگه یه سری هم به من بزنی !

آلما پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://ghamabad.blogsky.com

خوب میتونی این دوست پسر بدو ول کنی عوض اینهمه شکایت.یکم هم آبروریزی کردی دختر.خودمونیم دیگه اینقدراهم که.........

من در باره خودم ننوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد