چه بد...

 

۱  چقد بده  دوست پسر آدم بد باشه 

۲  چقدر بده دوست پسر داشته باشی و انگار که نداری 

۳  چقدر بده  آدم زنگ بزنه به دوست سرش اونم ریجکتش کنه بگه دارم سالوادور میبینم 

۴  چقدر بده  دوست پسر آدم بعد از اینکه سالوادورو دید اس ام اس بده بگه من دارم میخوابم شب بخیر 

۵  چقدر بده ک دوست پسر آدم بگه من دارم با دوستام میرم بیرون تا شب به من زنگ نزن 

۶  چقدر بده دوست پسر آدم وقتی بهش میگی دوستت دارم اون در جواب بگه چه فایده

۷  چقدر بده دوست پسر آدم وقتی ازش میپرسی کجا بودی بگه باید توضیح بدم؟  

۸  چقدر بده دوست پسر آدم بگه هیچ کس و مثل مامانم دوست ندارم 

۹  چقدر بده دوست پسر آدم بگه زن داداشم فوق لیسانسه تو لیسانس 

۱۰ چقدر بده دوست پسر آدم  بهت بگه بد بخته اینترنتی 

۱۱ چقدر بده دوست پسر آدم وقتی میاد بیرون کیف پولشو تو خونه جا بذاره 

۱۲ چقدر بده دوست پسر آدم وقتی بهش  بگی دلم درد میکنه به تو هم که همش یه جات درد میکنه 

۱۳ چقذر بده دوست پسر آدم روز تولدمونو یادش بره

۱۴ چقدر بده دوست پسر ادم از گل هدیه دادن بدش بیاد 

۱۵ چقدر بده دوست پسر آدم بگه موهات و رنگ کردی زشت شدی 

۱۶ چقدر بده دوست پسر آدم همش راجع به درامد بابابمون بپرسه 

۱۷ چقدر بده دوست پسر آدم هر کاری میخواد با آدم بکنه بعدم بگه تو دختر خوبی نیستی 

۱۸ چقدر بده دوست پسر آدم روز تولدمو بهمون پول بده 

۱۹ چقدر بده دوست پسر آدم موقع برگشت از سینما ما رو تا خونه نرسونه 

۲۰ چقدر بده دوست پسر آدم مارو به هیچ کدوم از دوستاش معرفی نکنه 

۲۱ چقدر بده دوست پسر آدم دنبال ما تو همه مهمونیا بیاد ولی مهمونیه دوستاش ما رو نبره 

۲۲ چقدر بده دوست پسر آدم شماره تلفن همه کس و کار مارو داشته باشه ولی ما حتی شماره صمیمی ترین دوستشو نداشته بتشیم 

۲۳ چقدر بده دوست پسر آدم بگه رو ازدواج با من فکر نکن 

.

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://digar.blogsky.com

خیلی جالب بود!
ولی اگه واقعا همچین دوست پسری داری فکر کنم بهتره دورشو خط بکشی

من که قیدشو زدم ولی خوب به درد وبلگ نویسی میخوره

مژی چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

سلام
چقدر بد دوستی که بار اول میای وبلاگت بدون دلیل بهت بگه لوس

لوس معنی خوب داشت اینجا عزیزم واسه همین گفتم با نمک که این فکرو نکنی

بهار ولی چند روز پایز شدم چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:46 ب.ظ http://maloskjooo.blogsky.com/

لام لام لام لام خوبی
آقا اسمت چیه
ببین شما که انقدر بد پسر رارووووو گفتی اگه ببین دوتا دادش گیر کنی چیکار می کنی
خواهش می کنم کمکم کن
جوووووووووووووو ببوسمت

سارا چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ http://rokhsar.blogsky.com

اره خیلی بده
اما بهتره ادم با چنین کسی اصلا رابطه نداشته باشه
چون ارزش وقت گذاشتن براشو نداره
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بده ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تو چرا؟ تو که خبر داری

نسرین چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.gole-aftabgardoon.blogsky.com

قبل از سلام
۱- وبلاگت باحاله
۲- مرسی از اینکه هم وبلاگم رودیدی و هم نظر دادی
۳- من هم خوشحال شدم هم ذوق مرگ


از طرف شیرین زبون

خواهش میکنم عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ

ینی همه ی محتوای این بلاگ بی اف هست!؟
ببخش
اما برات ممتاسفم که رو چنین موضوعی وقت سرف میکنی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد