چه بد ...

۲۴ چقدر بده دوست پسره آدم بهش تک بزنه بگه من شارژ ندارم  

۲۵ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میره مسافرت بهمون زنگ نزنه

۲۶ چقدر بده دوست پسره آدم نتونی باهاش سیگار بکشی   

۲۷ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میره لب دریا یادمون نیوفده

۲۸ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی براش آرایش میکنی بگه آرایش بهت نمیاد شبیه چیزا شدی

۲۹ چقدر بده دوست پسره آدم فقط موقعی بهت زنگ بزنه که بدونه با دوستاتی و بخواد گیر بده

۳۰ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی بهش بگیم بیا بریم سینما بگه میخوام فوتبال ببینم

۳۱ چقدر بده دوست پسره آدم بگه من هیچ هدفی تو زندگیم ندارم

۳۲ چقدر بده دوست پسره آدم بگه دوست دختره فلانی خیلی خوبه

۳۳ چقدر بده دوست پسره آدم پیش دوستات دستتو نگیره  

۳۴ چقدر بده دوست پسره آدم بگه ما اصلا به هم نمیاییم

۳۵ چقدر بده دوست پسره آدم بگه من عاشق قیافه الناز شاکر دوستم( البته این دوست پسر خیلیم خزه)

۳۶ چقدر بده دوست پسره آدم اعتماد به نفسش بالا باشه

۳۷ چقدر بده دوست پسره آدم وقتی میری پشت خطش وصلت نکنه و به صحبتش ادامه بده  

۳۸ چقدر بده دوست پسره آدم حرف همرو قبول کنه جز تورو

چقدر بده دوست پسره آدم

چه بد...

 

۱  چقد بده  دوست پسر آدم بد باشه 

۲  چقدر بده دوست پسر داشته باشی و انگار که نداری 

۳  چقدر بده  آدم زنگ بزنه به دوست سرش اونم ریجکتش کنه بگه دارم سالوادور میبینم 

۴  چقدر بده  دوست پسر آدم بعد از اینکه سالوادورو دید اس ام اس بده بگه من دارم میخوابم شب بخیر 

۵  چقدر بده ک دوست پسر آدم بگه من دارم با دوستام میرم بیرون تا شب به من زنگ نزن 

۶  چقدر بده دوست پسر آدم وقتی بهش میگی دوستت دارم اون در جواب بگه چه فایده

۷  چقدر بده دوست پسر آدم وقتی ازش میپرسی کجا بودی بگه باید توضیح بدم؟  

۸  چقدر بده دوست پسر آدم بگه هیچ کس و مثل مامانم دوست ندارم 

۹  چقدر بده دوست پسر آدم بگه زن داداشم فوق لیسانسه تو لیسانس 

۱۰ چقدر بده دوست پسر آدم  بهت بگه بد بخته اینترنتی 

۱۱ چقدر بده دوست پسر آدم وقتی میاد بیرون کیف پولشو تو خونه جا بذاره 

۱۲ چقدر بده دوست پسر آدم وقتی بهش  بگی دلم درد میکنه به تو هم که همش یه جات درد میکنه 

۱۳ چقذر بده دوست پسر آدم روز تولدمونو یادش بره

۱۴ چقدر بده دوست پسر ادم از گل هدیه دادن بدش بیاد 

۱۵ چقدر بده دوست پسر آدم بگه موهات و رنگ کردی زشت شدی 

۱۶ چقدر بده دوست پسر آدم همش راجع به درامد بابابمون بپرسه 

۱۷ چقدر بده دوست پسر آدم هر کاری میخواد با آدم بکنه بعدم بگه تو دختر خوبی نیستی 

۱۸ چقدر بده دوست پسر آدم روز تولدمو بهمون پول بده 

۱۹ چقدر بده دوست پسر آدم موقع برگشت از سینما ما رو تا خونه نرسونه 

۲۰ چقدر بده دوست پسر آدم مارو به هیچ کدوم از دوستاش معرفی نکنه 

۲۱ چقدر بده دوست پسر آدم دنبال ما تو همه مهمونیا بیاد ولی مهمونیه دوستاش ما رو نبره 

۲۲ چقدر بده دوست پسر آدم شماره تلفن همه کس و کار مارو داشته باشه ولی ما حتی شماره صمیمی ترین دوستشو نداشته بتشیم 

۲۳ چقدر بده دوست پسر آدم بگه رو ازدواج با من فکر نکن 

.